Zespół do spraw Łączności i Informatyki
Zespół do spraw Łączności i Informatyki realizuje zadania:
- tworzy i administruje zbiory i sieć informatyczną jednostki Policji na terenie powiatu,
- administruje bazami danych funkcjonującymi w Komendzie,
- wdraża i eksploatuje systemy informatyczne opracowywane centralnie i lokalnie,
- prowadzi i aktualizuje zbiory ewidencyjne,
- czuwa nad eksploatacją policyjnych systemów informatycznych eksploatowanych w Komendzie,
- obsługuje wszystkie służby Komendy w zakresie dostępnych zbiorów ewidencyjnych w sieci informatycznej,
- organizuje, rozwija oraz utrzymuje w sprawności technicznej urządzenia i systemy łączności policyjnej na terenie jednostki,
- naprawia sprzęt łączności w miarę możliwości i kompetencji,
- dokonuje zabiegów konserwacyjnych, napraw i okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności,
- obsługa poczty specjalnej na terenie jednostki w zakresie przyjmowania, wydawania i ochrony materiałów będących w obrocie poczty specjalnej.